Stránka nepodporuje váš prohlížeč. Aktualizujte prosím svůj prohlížeč nebo si stáhněte jiný
Obdržel jsem nekvalitní produkt! Co mám dělat?
Pokud jste obdrželi vadný, nefunkční nebo nekvalitní produkt, nebo pokud byl produkt poškozen během přepravy, kontaktujte prosím náš tým podpory! Situaci prověříme a případně nabídneme částečné nebo úplné vrácení peněz.
Jak kontaktovat podporu?
- Přejděte do sekce Moje objednávky.
- Vyberte příslušnou objednávku.
- Na webu klikněte na tlačítko Podpora v pravé části obrazovky. V mobilní aplikaci najdete tlačítko Dotaz k objednávce na stránce dole a potom ikonku chatu vpravo nahoře.
- Popište problém s obdrženým zbožím a přiložte fotku nebo video, na kterém bude popsaný problém vidět.
Na co nezapomenout
- S případnými problémy se na nás můžete obrátit během 30 dnů od doručení zásilky.
- Záruka se nevztahuje na efekty kosmetických výrobků.
- Tým podpory vás může požádat o fotku poštovního balení.
- Kromě toho vás agent podpory může požádat o další důkazy. Například fotku zboží z jiného úhlu, video a podobně.
Prosím, nevyhazujte zboží ani poštovní balení, dokud nebude vaše žádost vyřízena.
Navzdory dobrovolné záruce Coolbe máte právo kontaktovat prodejce do 2 let od data doručení produktu a uplatnit svá zákonná práva, pokud produkt, který jste obdrželi, není v souladu.
Může být žádost o vrácení peněz zamítnuta?
Ano, v níže uvedených případech, ale nejen v nich:
- Když uplynulo více než 30 dní od obdržení produktu
- Poskytnete falešné nebo zavádějící důkazy, informace nebo nepravdivá prohlášení týmu podpory Coolbe, nebo odmítnete dodržet jakékoli pokyny pro poskytnutí důkazů nebo vrácení produktu
- Důkazy, které poskytujete, nejsou průkazné, byly upraveny nebo zobrazují jiný produkt
- Položku jste zlikvidovali, zničili nebo s ní špatně zacházeli/zničili ji bez oprávnění týmu podpory
- Pokusili jste se o úpravu nebo opravu bez kontaktování Obchodníka nebo Coolbe v rámci politiky dobrovolné záruky kvality.
Kdy dostanu peníze zpět?
Peníze budou vráceny do 7-14 pracovních dnů na stejný účet, ze kterého byla objednávka zaplacena.